AXForum  
Вернуться   AXForum > Microsoft Dynamics CRM > Dynamics CRM: Blogs
All
Забыли пароль?
Зарегистрироваться Правила Справка Пользователи Сообщения за день Поиск

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 11.10.2010, 11:12   #1  
Blog bot is offline
Blog bot
Участник
 
25,643 / 848 (80) +++++++
Регистрация: 28.10.2006
When you start a classic report from RTC (a report with no layout defined), it starts the report engine from the classic client. It can happen that after updating RTC, you end up with a version of RTC which is not compatible with the default classic client. In this case you will typically get this error message when trying to run the report:

Microsoft Dynamics NAV Classic client was opened from an untrustworthy component. Contact your system administrator.


Or if you have a test machine with multiple versions of RTC and classic you may want to start the classic client from another folder.


RTC finds the location of Finsql.exe in this place in registry:


HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionApp Paths


So if you have any of the issues above, make sure that the classic client in this folder matches the version of RTC.





Lars Lohndorf-Larsen

Microsoft Dynamics UK

Microsoft Customer Service and Support (CSS) EMEA



Источник: http://feedproxy.google.com/~r/Micro...c-reports.aspx
__________________
Расскажите о новых и интересных блогах по Microsoft Dynamics, напишите личное сообщение администратору.
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Быстрый переход

Рейтинг@Mail.ru
Часовой пояс GMT +3, время: 16:01.